Search
Close this search box.

پکیج عیدانه دالی ویژه سال ۱۴۰۱

عیدی دالی بسته بازی

بسته عیدی دالی

سال نو همیشه با زیبایی و شیرینی و شلوغی و عیدیهاش قشنگ و جذاب بوده. زیبایی بهار وقتی کنار عزیزان هستی بیشتر به دل می شینه. امسال ما برای دورهمیهای شما یه عیدی خوب و سرشار از خنده و بازی و با کمی چاشنی مهارتهای شناختی رو آماده کردیم.


بازیهایی طراحی کردیم که هم شادی رو به جمع شما هدیه بده و هم برای همه گروههای سنی مناسب باشه. توی این پکیج سعی کردیم آنچه مورد نیاز شماست و شاید تهیه آن برای شما سخت باشه رو آماده کنیم و توی پکیج بگذاریم تا دسترسی شما به محتواها ساده‌تر و راحت‌تر باشه. این بازی‌ها یا بدون وسیله خاص هستند و یا اینکه یک بسته آماده برای پرینت دارند که می‌توانید آنها را به راحتی پرینت کنید و در حین بازی به کار بگیرید.

ده عنوان بازی شاد امسال هدیه سال نو دالی برای شما عزیزان خواهد بود. امیدواریم سال نو برای شما عزیزان سالی سرشار از سلامتی و شادی باشه و لحظات ناب و بی نظیری را در این سال تجربه کنید.

ما بازیها رو پیش از سال نو روی سایت آپلود کردیم تا اگر قصد سفر دارید بتوانید بسته‌های بازی رو پرینت کرده و همراه خودتون داشته باشید. در طی روزهای پایانی سال هر روز تعدادی از بازیها اینجا آپلود خواهد شد. برای دریافت هدیه تون بر روی لینک هر کدام از بازیها بزنید و آنها را بخوانید.

ضمنا یه هدیه دیگر هم برای عزیزانی که از بازیهاشون برای ما فیلم ارسال کنند به قید قرعه در نظر گرفته شده که در اینستاگرام دالی آن را اعلام خواهیم کرد.

فیلمهاتون رو می‌توانید به آدرس ایمیل دالی یا به کانال واتساپ ما و یا اینستاگرام دالی ارسال کنید.

info@dallii.ir
@dallii.ir

شماره واتساپ  دالی:
09393888212

عناوین بسته بازیهای عیدانه:

Search

مطالعه نمایید:

سایر مطالب
انعطاف پذیری شناختی

انعطاف پذیری شناختی

انعطاف پذیری شناختی چیست؟ انعطاف پذیری شناختی کمک می‌کند تا با چالش‌ها و تغییرات زندگی به بهترین شکل ممکن سازگار شویم. این مهارت به افراد

Read More »
این مطلب را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید:

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *