Search
Close this search box.

بازی ضربه ای

دسترسی به بازی :
این بازی برای کدام گروه سنی طراحی شده است ؟
فایل قابل دانلود بازی:
کدام مهارت های شناختی در این بازی تمرین می شود؟
تمرین ضربه زدن

نوع توجه:

توجه متمرکز

وسایل مورد نیاز برای با زی:

توپ، طناب و یا بند رخت، جوراب شلواری، روزنامه رول شده یا لوله خالی دستمال آشپزخانه

نحوه انجام بازی:

توپی را از چهار چوب در آویزان کنید درست در جایی که با قد کودک مناسب باشد و کودک بتواند به راحتی با روزنامه رول شده به توپ ضربه بزند. (می‌توانید از یک میله بارفیکس برای آویزان کردن توپ کمک بگیرید یا اینکه از دو صندلی برای ساخت چهار چوب و آویزان کردن توپ استفاده کنید). برای آویزان کردن توپ می‌توانید از یک جوراب شلواری کمک بگیرید. توپ را در یکی از پاهای شلوار قرار دهید و بعد از پای دیگر برای بستن و آویزان کردن آن کمک بگیرید. به کودکتان نشان دهید که چگونه با روزنامه رول شده به توپ آویزان ضربه بزند. هر چند اگر به او فرصت بدهید پیش از بیان کاری که باید بکند او خودش به توپ ضربه خواهد زد.

پیشنهادهای بیشتر برای بازی:

حتما نباید از یک توپ برای این بازی استفاده کنید. شما هر وسیله و اسباب بازی دیگر کودک را برای این بازی می‌توانید انتخاب کنید.

در این بازی کودک چه چیزی فرا می‌گیرد؟

تمرکز بر ضربه زدن به چیزی که معلق و در حال تکان خوردن است هماهنگی بین چشم و دست کودک را افزایش می‌دهد. تماشای مسیر حرکت توپ و مقدار انرژی که برای زدن ضربه به کار می رود او را از الگوها و قانون علت و معلولی آگاه می‌کند.
Search

مطالعه نمایید:

سایر مطالب

بازی مجسمانه خرگوش

نویسنده بازی : فاطمه موسوی بصیرت دسترسی به بازی : رایگان خرید اشتراک این بازی برای کدام گروه سنی طراحی شده است ؟ بازی برای

Read More »
تمرین صبر با بازی ، بازی برای تمرین بازداری پاسخ

لیوانهای شفاف

نویسنده بازی : فاطمه موسوی بصیرت دسترسی به بازی : رایگان خرید اشتراک این بازی برای کدام گروه سنی طراحی شده است ؟ بازی برای

Read More »
این مطلب را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید:

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *