Search
Close this search box.

بازیهای یک دقیقه ای

بازیهای یک دقیقه ای
امروز روز سیزدهم فروردین و روز طبیعت است. از آنجا که امکان حضور در فضای باز وجود ندارد امروز را به بازیهای یک دقیقه ای با همراهی همه اعضاء خانواده اختصاص می دهیم تا در کنار هم شادی را تجربه کنیم.

بازی اول: سکه و چنگال

در یک سمت چنگال گذاشته و در سمت دیگر یک سکه به بازیکن اول بدهید. بازیکن باید طوری سکه را به سمت چنگال بسراند که در چنگال گیر کند. فاصله نباید بیش از نیم متر باشد. برنده کسی است که در مدت زمان یک دقیقه توانسته باشد حداقل یک سکه را در چنگال گیر بیاندازد.

بازی دوم: بازی شیرینی صورتی

قبلا بازی شیرینی صورتی در سایت با جزییات کامل آورده شده است می توانید برای مطالعه جزییات بیشتر به سایت مراجعه نمایید. برای این بازی به یک بیسکویت ساده احتیاج دارید. از بازیکنها بخواهید دستها را پشت سر قلاب کرده و شیرینی را روی پیشانی هر فرد بگذارید. حالا تنها باحرکت دادن ماهیچه های صورت و حرکات پرتابی باید شیرینی را بدون افتادن یا استفاده از دستها به دهان برسانید.

بازی سوم: پنبه و کرم

تعدادی گلوله پنبه ای کوچک به اندازه یک فندق درست کنید. به نوک بینی بازیکنها مقدار کمی کرم بمالید. در این بازی دستها در پشت قلاب می شود و کسی حق استفاده از دستهایش را ندارد. حالا هر فرد تلاش می کند تا با بینی اش یک گلوله پنبه ای را برداشته و به ظرف دیگری در میز منتقل کند. در پایان یک دقیقه کسی برنده است که تعداد بیشتری گلوله پنبه ای را به ظرف دوم منتقل کرده باشد.

بازی چهارم: بازی دوز لیوانی

بازی دوز لیوانی  را میتوانید در سایت با جزییات کامل ببینید.

بازی پنجم:قاشقها

چند لیوان پلاستیکی و چند قاشق وسایل بازی چهارم خواهد بود. قاشقها را طوری در مقابل لیوانها بگذارید که سر آن به سمت شما و دسته آن به سمت لیوانها باشد. حالا با ضربه زدن به سر قاشقها تلاش کنید که آنها را داخل لیوانها بیاندازید.

بازی ششم: بازی بالابر

 بازی بالابر با وسایل ساده تهیه و قابل انجام است. می توانید جزییات این بازی را در سایت بخوانید

بازی هفتم: ماکارانی و بطری

برای این بازی به مقداری ماکارانی رشته ای و یک بطری خالی آب معدنی احتیاج دارید . میتوانید همزمان به تعداد بازیکنها بطری بدهید. دهانه بطریها را برداشته و آنها را روی میز نهار خوری یا اپن قرار دهید. حالا از افراد بخواهید پشت میز و مقابل بطریها بایستند و یک رشته از ماکارانی برداشته و آن را از بالا به داخل بطری بیاندازند. برنده در پایان مدت زمان یک دقیقه کسی است که تعداد بیشتر ماکارانی در بطری انداخته باشد.

بازی هشتم: بازی پا و تیله

بازی پا و تیله را. از اینجا بخوانید

بازی نهم: فوت بادکنک

بادکنک به تعداد افراد و تعدادی لیوان یکبار مصرف وسایل این بازی خواهند بود. به هر فرد یک بادکنک بدهید تا آن را باد کند. لیوانهای یکبار مصرف را روی لبه میز بچینید و حالا فرد باید در مدت زمان یک دقیقه با باد بادکنک خود لیوانها را به زمین انداخته یا واژگون کند. بازیکن می تواند در صورت نیاز و تا پیش از پایان یک دقیقه هر چند بار که خواست بادکنک را باد کند.

بازی دهم:بازی برج لرزان

بازی یازدهم: یافتن اختلافها

در یک لگن یا کاسه یکی از حبوباتی که در منزل بیشتر از بقیه دارید را خالی کنید. مثلا نخود. حالا سه دانه ماش یا عدس را با این نخودها مخلوط کنید و به هر فرد یک دقیقه فرصت دهید تا سه دانه ماش یا عدس را در میان نخودها پیدا کند.

بازی دوازدهم: بازی چاپ استیکی

اگر در منزل چاپ استیک(چوبهای غذای ژاپنی) دارید از همان استفاده کنید و یا دوعدد مداد و تعدادی نخود به هر بازیکن بدهید . حالا از بازیکنها بخواهید با این چوبها همانند ژاپنی ها نخود ها را برداشته و داخل ظرفی بریزند. در پایان یک دقیقه کسی برنده است که بیشترین تعداد نخود را جمع کرده باشد.

بازی سیزدهم:

بازی ترکاندن بادکنک را از سایت دالی ببینید.

لحظات شادی را برای شما و خانواده در کنار هم آرزومندیم.

Search

مطالعه نمایید:

سایر مطالب

بازی مجسمانه خرگوش

نویسنده بازی : فاطمه موسوی بصیرت دسترسی به بازی : رایگان خرید اشتراک این بازی برای کدام گروه سنی طراحی شده است ؟ بازی برای

Read More »
تمرین صبر با بازی ، بازی برای تمرین بازداری پاسخ

لیوانهای شفاف

نویسنده بازی : فاطمه موسوی بصیرت دسترسی به بازی : رایگان خرید اشتراک این بازی برای کدام گروه سنی طراحی شده است ؟ بازی برای

Read More »
این مطلب را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید:

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *