Search
Close this search box.

بازی درها و سرها

بازی درها و سرها بازی برای کودک دو و سه ساله
برای بازی امروز به یک بسته خودکار رنگی یا ماژیک احتیاج دارید. از آنجا که این بازی برای گروه سنی ۲ و سه سال طراحی شده است بهتر است در حین انجام بازی در کنار کودک حضور داشته باشید تا احتمال خطری برای کودک وجود نداشته باشد.

درهای خودکار را از بدنه آنها جدا کرده و در فضای کوچکی (داخل یک بشقاب) در مقابل دید کودک بگذارید و از او بخواهید تا هر در رنگی را بر روی بدنه همرنگ خودکار بگذارد. برای کودک دو ساله یافتن در همرنگ با هر خودکار و گذاشتنش بر روی خودکار کاری است که به هماهنگی بین چشم و دست کودک نیاز دارد. همچنین عضلات ظریف دست کودک را تقویت می‌کند.

در مرحله بعد میتوانید کمی فضای بازی را بزرگتر کنید(سطح یک میز نهارخوری یا روی فرش اتاقش) تا کودک برای یافتن در همرنگ هر خودکار فضای بیشتری را کندو کاو کند. به مرور سرعت کودک در یافتن و وصل کردن درها و سرها به هم بیشتر خواهد شد.

بازی درها و سرها با هدف تقویت هماهنگی بین چشم و دست، تقویت عضلات ظریف دست کودک، تقویت آموزش رنگها، قدرت دید و تقویت توجه و تمرکز برای کودک دو و سه سال طراحی شده است.

این بازی قابلیت انجام در گروه را نیز دارد. تعداد بسته های خودکار را بالاتر ببرید و از کودکان بخواهید که هر چه میتوانند بیشتر درها و سرها را به هم برسانند.
Search

مطالعه نمایید:

سایر مطالب
تمرین صبر با بازی ، بازی برای تمرین بازداری پاسخ

لیوانهای شفاف

نویسنده بازی : فاطمه موسوی بصیرت دسترسی به بازی : رایگان خرید اشتراک این بازی برای کدام گروه سنی طراحی شده است ؟ بازی برای

Read More »
این مطلب را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید:

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *