Search
Close this search box.

بازی نقاشی روسری

بازی نقاشی روسری
در بازی نقاشی روسری از هیچ روسری استفاده نمی‌کنیم بلکه برای ترسیم نقاشی از گذاشتن وسیله روی سر استفاده می‌کنیم. ترسیم نقاشی وقتی به آن نگاه می کنیم و انجام میدهیم با زمانی که برگه نقاشی روی سر است تفاوت اساسی دارد و آن اینکه برای ترسیم به تجسم فضایی نیاز دارید و توجه و تمرکز.

بازی نقاشی روسری یک بازی ساده و مناسب برای تمام گروههای سنی و افراد بزرگسال خانواده است تا در روزهای در کنار هم بودن به عنوان یک فعالیت سرگرم کننده استفاده شود. برای شروع بازی به یک ماژیک وایت برد و یک بشقاب یک بار مصرف کاغذی احتیاج دارید. می توانید از یک خودکار و تکه ای مقوا یا کارتن نیز برای این کار کمک بگیرید.

حالا ماژیک را به دست کودک بدهید و بشقاب را روی سرش بگذارید.  از او بخواهید که یک نقاشی ساده مثلا یک آدم برفی یا یک جوجه یا یک آدم را با ماژیک بکشد. کودک می تواند با دست آزادش بشقاب را نگهدارد.

می توانید زمانبندی مشخصی برای بازی در نظر بگیرید. مثلا در مدت زمان ۵ دقیقه یا یک دقیقه کار ترسیم را تمام کند.

بازی نقاشی روسری با هدف تمرین تجسم فضایی، تمرین توجه و تمرکز، تمرین حافظه و تقویت عضلات دست برای کودک پنج تا نود ساله طراحی شده است.

Search

مطالعه نمایید:

سایر مطالب
تمرین صبر با بازی ، بازی برای تمرین بازداری پاسخ

لیوانهای شفاف

نویسنده بازی : فاطمه موسوی بصیرت دسترسی به بازی : رایگان خرید اشتراک این بازی برای کدام گروه سنی طراحی شده است ؟ بازی برای

Read More »
این مطلب را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید:

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *