Search
Close this search box.

Toddler Games for 2 and 3 Year Olds

بازی برای کودکان 2 و 3 ساله- بازی کودکانه کیدلو

بازی کودکان کیدلو یک برنامه آموزشی سرگرم کننده برای کودکان 2 و3 ساله طراحی شده و البته سن های بالاتر می توانند از این برنامه استفاده کرده و موارد زیادی را بیاموزند البته با بیش از 1000 بازی برای یادگیری آسان.

‏این بازی ها مهارت های شناختی، هماهنگی دست، تمرکز و تخیل را بهبود می هند. این برنامه از طریق مینی گیم های مختلف زمینه ای را فراهم می کند که کودک از طریق بازی، با حیوانات، اعداد، اشکال، رنگ ها و موارد دیگر آشنا شده و آموزش ببیند.

بازی به دو بخش تقسیم می شود بخش رایگان و بخش اشتراکی. بازی های ارائه شده در قسمت اشتراکی، نسخه پیشرفته تر و گسترده تر بازی های بخش رایگان هستند. به عبارت دیگر در بخش رایگان برای هر قسمت 2 یا 3 بازی درج شده که تعداد بیشتر و پیشرفته تر این بازیها در قسمت اشتراکی ارائه می گردد. البته که بازی های موجود در بخش رایگان به اندازه کافی سرگرم کننده و دارای تنوع هستند و عدم تهیه اشتراک، خللی در آموزش کودک ایجاد نمی کند. 

گرافیک زیبا، شخصیت های کارتونی و موجودات به کار برده شده در این بازی، زمینه تعامل بهتر و بیشتر کودک با برنامه را فراهم کرده است. این برنامه از طریق ایجاد زمینه جذاب، آموزشهای لازم برای آغاز مدرسه و پیش از دبستان را به کودک ارائه می دهد.

بازی های موجود در این برنامه را می توان به بخش ها زیر تقسیم کرد:

ریاضی

در این بخش کودک با اعداد یک رقمی و دورقمی آشنا شده و می تواند شمارش تا ۱۰۰ را بیاموزند. بازی ها این بخش شامل: ردیابی اعداد ترتیبی، وصل کردن نقطه ها، جمع و تفریق و … .

شماره- حروف

رنگ آمیزی

در این بخش، کودک نقاشی و رنگ آمیزی را از طریق هیولایی بامزه می آموزد. همچنین به وسیله این هیولای بامزه، لباس پوشیدن را نیز تمرین می کند.

رنگ آمیزی

شعرخوانی

در این بخش، کودک با شعرها، ترانه ها و آهنگ های کودکانه و معروف آشنا شده و بازخوانی این اشعار را نیز می آموزد.

پازل

این بخش مهارت های شناختی، هماهنگی دست و چشم، حافظه، توجه و تمرکز را در کودک تقویت می کند. این بخش از پازل های مختلف ب موضوعات متفاوت تشکیل شده. از جمله پازل میوه، اعداد، الفبا، حیوانات، وسایل نقلیه و … .

پازل

داستان

در این بخش کودک با مهارت جمله سازی، تطبیق اشیا، طراحی داستان آشنا می شود.

مرتب سازی

در این بخش کودک باید هر شی را در قسمت مخصوص به خود قرار دهد و از این طریق با اندازه و تطبیق هر شی با اصل آن آشنا می شود.

مرتب سازی

ابزار

در این قسمت کودک با ابزار هر حرفه و همچنین ابزار مورد نیاز برای موقعیت و مکان های مختلف آشنا می شود. مثلا می آموزد که در کیف مدرسه چه ابزاری باید قرار گیرد و برای کشاورزی به چه ابزاری نیاز است.

ویژگی های این بازی:

این برنامه طوری طراحی شده که به صورت آفلاین نیز قابل استفاده است.

برنامه طوری طراحی شده که کودک را جذب خود کرده و آموزش های پیش از دبستان را در فضایی زیبا و آرام به وی ارائه می کند.

در تبلیغات این برنامه بازه سنی 2 و 3 ساله درج شده. ولی این بازی برای کودکان سن مدرسه نیز قابل استفاده است.

شرکت سازنده: IDZ Digital Private Limited

Search

مطالعه نمایید:

سایر مطالب
تمرین صبر با بازی ، بازی برای تمرین بازداری پاسخ

لیوانهای شفاف

نویسنده بازی : فاطمه موسوی بصیرت دسترسی به بازی : رایگان خرید اشتراک این بازی برای کدام گروه سنی طراحی شده است ؟ بازی برای

Read More »
این مطلب را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید:

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *