ساخت

ساخت یک وسیله برای اکثر ما در دوران مدرسه مساوی با همراهی و مشاوره و نظارت و گاهی اثر مستقیم والدین و بزرگترها برای انجام آن بود. حتی کودکانی که هرگز فرصت چالش داشتن برای ساخت را تجربه نکردند و کل کار را بزرگترها انجام داده و به نام بچه ها در مدرسه ثبت شد. آن دوران گذشت اما به این فکر کرده اید که آنچه از تجربه آن دوران برای ما باقی ماند چه بود؟ ساخت می تواند بزرگترین یادگیریها را برای کودکان فراهم کند اگر یاد بگیریم پیش از دادن پاسخ به کودکان از آنها بخواهیم بیاندیشند تا راه حلی برای آنچه در ذهن دارند بیابند. به عنوان بزرگتر خیلی از نکات به نظرمان بدیهی، راحت، ساده و حتی پیش پا افتاده است و گاه از بس ساده هستند توجه نمی کنیم که با چه سرعتی آن را انجام داده ایم پیش از آن که کودک به پای تجربه برسد.
برای دسترسی به این محتوا عضویت ویژه مورد نیاز است.
این مطلب را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید:
به اشتراک گذاری بر روی email
به اشتراک گذاری بر روی skype
به اشتراک گذاری بر روی linkedin
به اشتراک گذاری بر روی telegram
به اشتراک گذاری بر روی whatsapp

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *